cases

een greep uit projecten waar we trots op zijn

maak kennis

Schiphol Living Lab

Het Living Lab is een plek die we hebben ontwikkeld waar Schiphol doorlopend experimenten uitvoert. Het eerste lab betrof het security proces waar we iteratief het proces doorlopend verbeteren.

Essent ZoOpgelost

Essent zag de groeiende behoefte bij consumenten om klussen uit te besteden aan een betrouwbare en vakkundige klusser, maar ook de barrières die ze ondervinden bij het vinden van een goede klusser. Samen hebben we daarom ZoOpgelost in het leven geroepen en middels propositie en conciërge experimenten de juiste vorm weten te vinden van deze dienst. Een extra service voor klanten, en churn reductie als resultaat.

We verbinden bedrijven met hun klanten zodat we op basis van bewezen gedrag richting geven aan productontwikkeling.

OHRA Clixx

Een auto lenen? Veel mensen zijn bang voor gedoe in geval van schade. In een conciërge-experiment testten we of Clixx, een verzekering voor het lenen van auto’s, de oplossing kon zijn. De conclusie: ja!

NN Innovation Challenge

Met een intensieve innovatie accelerator pakten we samen met 42 geselecteerde NN werknemers uit 6 landen de uitdaging op, om in vier domeinen klantbehoeften te onderzoeken, nieuwe producten en diensten te ontwerpen en deze te valideren.

Mediahuis SkillSwitcher

Voor Mediahuis België hebben we een veelbelovende waardepropositie geïdentificeerd om werkzoekenden en werkgevers te matchen. Om inzicht te krijgen in wat deze dienst precies moet zijn, is er een MVP online gezet waarin echte werkzoekende door de matching-journey heen gingen.

lees verder

Van In Design Sprint

Hogescholen in Vlaanderen zitten volop in een transitie naar blended learning. In een versneld proces in de vorm van een design sprint hebben we Van In als uitgever geholpen om in te spelen op deze ontwikkelingen.

lees verder
Koffie?
Wil je meer weten over onze aanpak? Laat je gegevens achter en kom binnenkort langs voor een goede kop koffie!
Oops! Something went wrong while submitting the form.