Moeten we dit product naar de markt brengen? Het valideren van onderliggende aannames

validation

Wij toetsen nieuwe concepten op basis van experimenten. Deze experimenten geven antwoord op de verschillende vlakken van het Business Model Canvas. Dit leidt tot validatie in hoog tempo dat besluitvorming mogelijk maakt gebaseerd op gedragsdata.

input
aannames en hypotheses die kritisch zijn voor zowel de klant- als de business waarde van een product of dienst
team
Team lead, Experiment designer, Growth Engineer
tijdsduur
Min. 4 weken
proces
Customer development, waarbij we prototypes, MVP's en concepten testen met klanten
tools
Conciërge experiment, User test, Smoke test, Landingspagina's, A/B testing, 5-seconds test, KANO test
Output
Gevalideerde producten en diensten
Interesse?
Ga met ons in gesprek, we helpen je graag verder

Zo hebben we onze klanten geholpen met validation

Schiphol

Security Experience Lab

Het Security Experience Lab is een plek waar Schiphol experimenten uitvoert om de passenger experience doorlopend te verbeteren. Bij het security lab voeren we kleine, niet ingrijpende, aanpassingen in het security proces door, Hierdoor wordt de dienstverlening continu iteratief verbeterd.

volgende service

accelerator programma

Interesse in een ideation traject?

Ga in gesprek

Roderick Martens
Partner
Koffie?
Wil je meer weten over onze aanpak? Laat je gegevens achter en kom binnenkort langs voor een goede kop koffie!
Oops! Something went wrong while submitting the form.