De gebruiker, technologie, en het businessmodel als startpunt voor ideation

Ideation

Als het gaat om ideation zijn we bij Makerlab altijd op zoek naar de ‘innovatie sweet spot’. Hier kijken we naar wat de behoefte is van de gebruiker, welke mogelijkheden technologie ons te bieden heeft, en hoe we in kunnen spelen op business opportunities vanuit de markt en de bestaande organisatie.

Input
Een innovatie domein
Team
Team lead,
User expert, Experiment
designer
Tijdsduur
3 - 6 weken
Proces
Innovation onboarding
Tools
Customer
discovery,
Outside in, Post-mortem, double diamond ideation
Output
Concept-
richtingen & waarde
proposities
Interesse?
Ga met ons in gesprek, we helpen je graag verder

Zo hebben we onze klanten geholpen met ideation

Nationale Nederlanden

NN Innovation challenge

Met een intensieve innovatie accelerator pakten we samen met 42 geselecteerde NN werknemers uit 6 landen de uitdaging op, om in vier domeinen klantbehoeften te onderzoeken, nieuwe producten en diensten te ontwerpen en deze te valideren.

Volgende service

Prototyping

Interesse in een ideation traject?

Ga in gesprek

Roderick Martens
Partner
Koffie?
Wil je meer weten over onze aanpak? Laat je gegevens achter en kom binnenkort langs voor een goede kop koffie!
Oops! Something went wrong while submitting the form.